3.07.2009

<>

kredit to : ejam

nice article.. teringat zaman dolu2.. tem awal2 pegang pendrive.

bkn break disc...
bkn jgk break tangan..
also jgk bkn break dance..
n jgk bkn break heart..
just nk break for while..
klu d tanye mengapa?..
kenapa?..
aku mmg xde jwpanye...
just wanna stop 4 while...


hurmmm...
for member2 yg nk contact aku tu..
just sms me..
or call also good...


======================================================


Pendrive masuk angin?...
Virus trojan merebak melalui habuk?


smlm smase aku dok chatting kat CC (tbun kat wangse maju nie)
ade la pelajar2...aku x tau pelajar mane..
ade la satu moment tu..
ade 2 org time tu dok sebelah aku...
sorang pakai tudung kuning..
sorang lg free hair...
yg lawaknye...
this conversation..
membuatkan aku x tahan gelak..
aku dok gelak guling2.. bile terdengar..


ppuan 1 = tudung kuning(tgh duduk)
ppaun 2 = free hair( sedang berdiri di blakang die) *apesal la x amik kusi duduk..kan senang*
ejam = me (duk comp sebelah)


setelah mereka siap membuat esaiment ke apentah...
then salah sorang member die nk pinjam pendrive...


ppuan 1 : weyh, pinjam pendrive ko...


ppuan 2 tu pun lantas mengeluarkan dari beg die...lalu ingin mencocok kat usb port kat sebelah monitor..


ppuan 1 : (tetibe menjerit)... woii!!... jgn la~!!


ejam : @_@" aku tetibe tekejut... apehal minah nie...titibe menjerit mcm nampak antu...


ppuan 1 : jap tgk pendrive ko... (lalu meniup pendrive tu...) nanti ade habuk...kang kene virus wormke..trojan ke.. ko tau x?..(dgn penuh kofident n yakin)


ejam : (terdiam..muke da pelik..n x tahan gelak...) *woo~~ baru aku tau... virus worm yg slame nie merebak melalui habuk kat pendrive* ahaha... tau pulak virus trojan ngan worm..
aduss!!!


ppuan 2 : (dgn penuh yakinya menjawab..) weyh!, jgn tiup la... cepat2 tutup pakai tudung die..nanti masuk angin...


ejam : haa!!! (pandang muke depa, ngan muke pelik...biar betik minah dua nie...) * pendrive masuk angin?... biskut ke ape pendrive tu?**


seyesly klu aku nie jaat aku gelak guling dlm cc tu...
this ma first time aku dgr org cakap mcm tu...
pegrhh!!
dala yakin..
n penuh konfident ngan statement die...
adusss!!!

No comments: