10.12.2008

COUNTDOWN PSM..

assalamualaikum semua.. seperti yang semua maklum ( I know some bloggers hav same situation like me..) sekarang merupakan kemuncak tahap kesibukan semester yang sudah nak berpenghujung ini. test, assignment, presentation, seminar lab dan semua perkara yang menyebabkan diri ini begitu sibuk menyebabkan tiada entry terbaru. maaf ya

sekarang nurulfalah in progress siapkan tesis bab 2 dan 3 .. sudah 80% siap.. cuma perlukan pertambahan rujukan dan fakta.. InsyaAllah siap pada waktunya.. Due Date.. 24th October 2008.. Caiyok nurulfalah!!

BAB 2


SOROTAN PENULISAN


2.0 Pendahuluan

Sorotan penulisan dalam kajian ini dibahagikan kepada dua bahagian. Bahagian pertama membincangkan teori-teori yang berkaitan dengan penggunaan bahan bantu mengajar (BBM).

Bagi bahagian kedua pula membincangkan kajian-kajian lepas mengenai penggunaan BBM yang telah dijalankan. Kajian-kajian lepas pula dibahagikan kepada dua bahagian kecil iaitu kajian-kajian mengenai penggunaan BBM yang telah dijalankan di dalam dan luar negara.


JazaKallaH kerana suDi berKunjunG ke TeraTak saYe..seMoGa meNdaPat manFaat BersaMa Dan berKeKalan UkhWah InI heNdaknYa,insyALLAH(^ _ ^)

nurul falah

4 comments:

Anonymous said...

Salam...semoga awk berjaya menghadapi semuanya..insyaallah.. :)

Akak said...

Salam Nurufalah...

Salam ziarah & salam kenal, terima kasih sudi singgah keblog akak..

Semuga suksess dgn tesis tu yea..

nurul falah said...

siapalah yang tenting ni ye? hehe

nurul falah said...

terima kasih mhud,akak.. akan ku cuba sebaiknya..huhu