10.18.2008

::Teka cerita nama dan tarikh lahir::

Hi.. har ni nurulfalah nak jadi tukang cerita.. tau tak kawan2 ada makna disebalik tarikh lahir kite?
ini bukan tilikan atau ramalan tetapi hanya cerita palsu yg telah direka semata-mata.. betul atau tidak.. percayalah 100% tak betul

jom kita tengok cerita apa...

pilih bulan korang dilahirkan:







January: aku keluar dengan
February: aku berjenaka mengenai
March: aku kegembiraan kerana
April: aku diculik oleh
May: aku menampar
June: aku mencuri
July: aku mempunyai
August: aku berkahwin dengan
September: aku dipukul
October: aku berpakaian seperti
November: aku berdating dengan
December: aku makan bersama

pilih haribulan korang dilahirkan:

1: diri sendiri
2: penduduk tempatan
3: sekor monyet
4: kwn baik aku
5: sekor gajah
6: mak Limah sebelah rumah
7: rmbut kerinting
8: sebuah kerusi
9: sekor kucing
10: sekor tikus
11: pakcik Karim
12: sekor gorila
13: sekor babun
14: SpongeBob SquarePants
15: pokemon
16: nasi basi
17: Bush
18: ayam pencen
19: mamak hensem
20: sekor ikan lumba²
21: Doraemon
22: digimon
23: power ranger
24: kamen rider
25: kelasi kapal
26: Jack Nicholson
27: Perdana Menteri US
28: timun basi
29: ikan paus
30: perempuan cantik
31: lelaki ncem

dan akhir sekali pilih huruf pertama nama korang :

A: untuk menyelamatkan masa depan
B: kerana aku benci dia
C: kerana aku suka sgt²
D: untuk suka²
E: kerana aku bercinta sesama jenis
F: kerana aku begitu tampan/lawa
G: untuk menjadi raja/pemaisuri
H: dan ia sungguh pelik
I: untuk menjadi popular
J: kerana ia lawak
K: aku tiada alasan
L: dan dimarahi mak aku
M: untuk menjadi hero/heroin
N: kerana aku suka macam ni
O: kerana aku syg hidop ini
P: dan mmbuat aku melompat kegembiraan
Q: dan is busuk
R: kerana tepaksa
S: utk menjadi moderator
T: dan mak aku suruh aku berhenti berbuat demikian
U: kerana aku sorang yg gila²
V: dan mnyertai pengakap skolah
W: kerana aku takda kawan
X: kerana aku busuk
Y: dan aku digelar sawan
Z: kerana aku takda pa² nak dibuat

hehe.. nurulfalah dapat cerita ni..
aku diculik oleh nasi basah kerana aku memang macam ni...


aduh..aduh.. apa punya ayat da..
cuna try n tengok tarikh lahir sape yg ad cerita paling unik sekali.. try tau
n kite kongsi dalam kotak komen nurulfalah:)

(hak cipta:tin kosong)
JazaKallaH kerana suDi berKunjunG ke TeraTak saYe..seMoGa meNdaPat manFaat BersaMa Dan berKeKalan UkhWah InI heNdaknYa,insyALLAH(^ _ ^)

nurul falah

7 comments:

azza_irah said...

salam nurul..
akak lahir januari...13...
hehee..

nurul falah said...

la...
nape akak keluar ngan seekor babun untuk menyelamatkan masa depan? nanti babun tu mengamuk ea kak?

azza_irah said...

babun??..ekeke
mgkin babun tu yg terbaik tak nurul..ehehe

nurul falah said...

agaknya kot.nurulfalah xnak komen lebih2.. cume akak ngn babun tu je tau kisah sbnrnya.. hehe

Unknown said...

pandai betul wat cete eh...
cete aku pulak bunyi cam ni
"aku menampar lelaki hensem kerana aku suka macam ini"
ganas bunyinye yek....
belum pernah tampar2 orang nih..lagi2 mamat hensem...
muahahahahhahhahah....

nurul falah said...

alamk..sayanglah yan.. nape lah yan g tampar mamat hensem tu?yan mmg suka eh bab2 tampar ni? mesti yan suka men bola tampar tem sek2 dulu

Unknown said...

suke men bola tampar ke???
kecik2 cam ni mane la layak masuk team...
tampar ...bukan sebarang tampar,tampar manje kot..muahahahahha