10.20.2008

:::rahsia::

asssalamualaikum kawan2.. selamat hari isnin:)
biarpun kadang2 ada antar kita yang fobia dengan hari isnin.. (sebab baru start kerja/sekolah selepas dua hari cuti) bagi nurulfalah hari isnin merupakan hari permulaan untuk satu minggu itu.. jika isnin itu kita lalui dengan ceria dan bersemangat insYaAllah seminggu yang akan kita harungi dengan ceria dan bersemangat jugak.. hehe
minggu ni merupakan minggu terakhir sebelum minggu ulangkaji bermula (walaupun ada kelas tambahan kdg2 diadakan sewaktu minggu ulangkaji ini), so minggu ini adalah persiapan terakhir untuk menghantar segala tugasan..

cepat... dah nak due date.. begitulah antara jeritan yang akan didengari..hehe
so.. selamat maju jaya buat semua.. termasuk untuk diri nurulfalah sendiri.. caiyok2 nurulfalah..

okeylah.. apa yang rahsianya..
senang je.. click je tulisan RAHSIA bawah ni.. Dan ikut segala yang disuruh.. nanti adalah hasilnya.. ini tak tipu tau.. ni betul2 nurulfalah dapat.. dan korang cubalah jugak.. last but not least good luck kepada semua yang menghadapi peperiksaan.. gambatte..
R.A.H.S.I.A

JazaKallaH kerana suDi berKunjunG ke TeraTak saYe..seMoGa meNdaPat manFaat BersaMa Dan berKeKalan UkhWah InI heNdaknYa,insyALLAH(^ _ ^)

nurul falah

4 comments:

Unknown said...

rahsia ape la cik nurulfalah...
bagi suprise pulak eh...
apedia bende dia tu???youthsay???
untuk ape???
terangkan sikit...malas nak bace..=)

Anonymous said...

Salam tuan rumah...!!!!Salam ukhwah dari kami dari http://www.dunguncyclingteam.blogspot.com. Kami masih mentah dalam arena blog kalau sudi tolong tunjuk ajar kami boleh tak.

Adry said...

hahaha.. samala... terangkan skit.. malas nak baca.. hehehe


Adry @ http://www.adrysabry.com

nurul falah said...

rahsia ni? xde papelah adry.. youth ni salah satu laman web yang inginkn survey drpd pelayar2 internet ini mengenai isu semasa.. just sign in, n jwb survey.. nurulfalah bru msuk 3 hari dan dah dpt kumpul sbyk rm 10 ringgit.. payment akan dibayar melalui cek dan hanya boleh ditebus jjka mencecah rm50 ringgit.. jwb soalan yg senang je.. mcm apa hobi, pandangan kita.. trylah x rugi pn dan x dikenakan sebarang byrn.. click je k..