9.15.2008

:::RindU::

apa maksud rindu..
org kata kalau rindu tanda ingat
kalau rindu tanda sayang
kalau rindu tanda kasih
tapi apa sebenarnya rindu..


















saya rindu..
adakah maksudnya saya ingat?
atau saya sayang
atau saya kasih..
kalau saya rindu masakan emak?
adakah saya ingat @ kasih @ sayang makanan emak?
bagi pandangan anda?















bagaimana pula kalau saya rindu kenangan dulu?
adakah saya ingat@kasih@sayang kenangan dulu..















bagi saya rindu itu sesuatu yang signifikan..
hanya orang yang rindu itu boleh menterjemahkan rasa rindu itu..
mungkin dia ingat tapi x sayang dan x kasih
mungkin dia kasih,sayang dan ingat..
mungkin tak?















yang penting:) saya rindu keluarga saya.. adik-adik saya.. rasa lama sekali tak duduk bersama.. mungkin kerana masing-masing sedang sibuk mengejar ilmu bagi mencapai cita-cita masing2..rindu suasana dulu-dulu.. berebut2 permainan.. rindu nak bergaduh merebut nak tengok siaran di tv..
rindu nak masam2 muka dan rindu nak kacau2 sampai nangis2:)
sekarang masing2 dah mula membesar.. dah duduk jauh.. susah sangat nak berkumpul..
semoga pagi raya tahun ini akan membawa seribu kenangan dalam hidup kita..
kaklong rindu semua..

p/s: entry ni ditujukan khas untuk adik-adikku
*Muhammad Faiz Naim-UiTm machang
*Nurul Fairuz_Matrix N9
*Fatin Zuhra -SMTeknik JB

dan tak lupa adik2 di rumah
*Amirah*Amir dan Danial..

adik yang jauh di mata dan sentiasa di hati:)
Muhammad Aiman Zafri

kaklong sayang semua

No comments: